Τρίτη 8 Μαΐου 2012

Ποιήματα και τραγούδια για τη θάλασσα









Πηδάμε στις βάρκες
λύνουμε τα σκοινιά
και τραγουδάμε τη θάλασσα

Γιάννης Ρίτσος




Γνωρίζεις άλλα ποιήματα ή τραγούδια για τη θάλασσα; 
Να ψάξεις και να φέρεις στο σχολείο μουσική και τραγούδια για τη θάλασσα.


Δείτε ποια τραγούδια βρήκαμε:







Μια φορά στα χίλια χρόνια



  του πελάγου τα τελώνια
Μες στα σκοτεινά τα φύκια
  μες στα πράσινα χαλίκια
Το φυτεύουνε και βγαίνει
  πριν ο ήλιος ανατείλει
Το μαγεύουνε και βγαίνει
  το θαλασσινό τριφύλλι
Κι όποιος τό ’βρει δεν πεθαίνει 
  κι όποιος τό ’βρει δεν πεθαίνει
Μια φορά στα χίλια χρόνια
  κελαηδούν αλλιώς τ’ αηδόνια
Δε γελάνε μήτε κλαίνε
  μόνο λένε μόνο λένε:
– Μια φορά στα χίλια χρόνια
  γίνεται η αγάπη αιώνια
Να ’χεις τύχη να ’χεις τύχη
  κι η χρονιά να σου πετύχει
Κι από τ’ ουρανού τα μέρη
  την αγάπη να σου φέρει
Το θαλασσινό τριφύλλι
  ποιος θα βρει να μου το στείλει
Ποιος θα βρει να μου το στείλει
  το θαλασσινό τριφύλλι. 






Θάλασσα πλατιά - Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις 

Στίχοι Γιώργος Ρούσσος 



Θάλασσα πλατιά

σ' αγαπώ γιατί μου μοιάζεις
θάλασσα βαθιά
μια στιγμή δεν ησυχάζεις
λες κι έχεις καρδιά
την καρδιά μου τη μικρούλα τη φτωχιά



Όνειρα τρελά

που πετούν στο κύμα πάνω
φτάνουν στην καρδιά
και τα νιάτα μας ξυπνάνε
όνειρα τρελά
και οι πόθοι φτερουγίζουν σαν πουλιά



Έχω έναν καημό

που με τρώει γλυκά και με λιώνει
έχω ένα καημό
θα 'ρθω να στον πω
αδερφή μου εσύ θάλασσα που σ' αγαπώ



Κύματα πουλιά

στα ταξίδια σας που πάτε
τα αλαργινά 
την κρυφή μου λύπη πάρτε
κι από 'κει μακριά
να μου φέρετε κι εμένα τη χαρά











Μελέτη Περιβάλλοντος σελίδα 64, ενότητα Ακτές και θάλασσα






Δεν υπάρχουν σχόλια: